Saturday, 28 June 2014

Doa Waktu Pagi

Bismillah Walhamdulillah~~~

Mari mulakan hari ini dengan berdoa kepadaNya! Semoga segala urusan kalian dipermudahkanNya~~~ 


Tentang ESP

Meh saya share some knowledge tentang ESP SHAKLEE!

Saya selalu minum lepas pam susu supaya x cepat lapar & lepas berjalan seharian macam balik dari umah mertua ke atau berjalan jauh. Supaya x cepat penat & kekal cergas bertenaga!

Yummeh~~~
I'm loving it!
😅

Sahabat Shaklee anda~
| 896541 - Aina Fazlina |





Mari, Mari~~

Lai lai lai... Saya juga pengguna tegar sejak Aleef Arsyad dalam kandungan~ Sesuai untuk pregnancy masa 3rd trimester, mereka yang ada darah tinggi, sesiapa yang nak kurus dan Omega Guard juga berfungsi memelihara jantung kita!

Act fast, save our heart!





Secawan ESP dan PD...

My be ESP & Performance Drink!

Usai maghrib tadi minum secawan ESP & PD ni. Dah siap masak dinner, boleh menyusu & tidurkan arsyad, terus cuci pinggan dan baru makan!

Amazingly saya masih bertenaga, kurang lapar & jiwa raga maintain walaupun siang tadi mengukur jalan menguruskan kete kesayangan!

Bukan mudah yer nak kekal cergas bertenaga sampai ke malam~ Lepas tu boleh pekena biskut & kopi secawan!
😆



Manfaat NutriFeron




Kekal Bertenaga!

Mulakan pagi anda bersama Shaklee! Kerana nikmat sihat dan cergas, kekal bertenaga itu amat bernilai untuk saya~

Saya doakan semoga pelanggan Shaklee saya juga merasai nikmat yang sama, dengan izin Allah~ Yang sakit, semoga cepat sembuh ya!!
😃



Alfalfa Complex




For 2014, InsyaAllah~!


ESP Shaklee




Friday, 27 June 2014

Sentiasa Selamat!

This is why i Shaklee very much!! 😍

Always Safe!
Always Works!
Always GREEN!

p/s: Saya cuma makan yang semulajadi saja~ Alhamdulillah untuk semua nikmat SIHAT dari ALLAH! 
>,<






I s t i g h f a r ..


NutriFeron Sepaket

Bismillah Walhamdulillah~

Musim-musim jerebu dan cuaca tak menentu ni, jika batuk anda berpanjangan, cuba telan Nutriferon macam tu saja tanpa air.

Terpaksa berjalan di luar kawasan ofis tanpa mask dalam keadaan cuaca putih kelabu pagi ni buat saya asyik batuk! Alhamdulillah ngap Nutriferon sepeket, senyap gak dari asyik berbunyi..

p/s: Si comel pun nak Nutriferon jugak!!
😏


 

Omega Guard Shaklee




Testimoni Omega Guard Shaklee